Thursday, February 15, 2007

ziua de dupa o betzie grava

au ce ma doare capu!!!

14 comments:

muffin said...

mai fa publicitate blogului ca parca suntem singuri in univers>:D<

Gogu Sclipici said...

waw =))) pai mie nu`mi mai trebe univers daca esti tu cu mine aici =)))))))))))

muffin said...

da, si eu la fel. u fill up my universe, and i'm not saying that because you have 80 kilos >:D<

muffin said...

90 imi cer scuze:)

Gogu Sclipici said...

90!!!! 90!!!! sa nu mai uitzi!!! e ca si cand as uita si eu ca ziua ta e pe 19 aprilie

Gogu Sclipici said...

=))))

Miaul said...

mama ce poza si-a tras pizda noastra=))

Miaul said...

aoleu,iarta-ma ! am zis pizda!

Miaul said...

ah iar am zis:((

promit sa nu mai zic pizda

Miaul said...

cacat ,am zis pizda de 3 ori deja

Miaul said...

acum am zis si cacat=))

AAAAAaaaaahahaha,bai ,aveti un efect dubios asupra mea.
ma duc sa-mi caut prieteni noi!1

Badita Florin said...

Parca imi aduc aminte de VF :))

Gogu Sclipici said...

ba ce urat vorbeste miaul :))) o sa faci herpes de la atatea cuvinte urate >:)))) ...

vietman... am cucerit vf-u.. acuma e randu blogurilor :D

muffin said...

coaie (adica matza), nu mai vorbi pha urat, ca in pula mea suntem doamne! si uita de ziua mea draga, eu inca incerc sa o sterg de pe buletin;))