Friday, February 16, 2007

vrei nu vrei... bei

mama imi aduc aminte cand am scos vorba asta acum catziva ani parca .. sau un an .. .sau nu mai stiu...dar acuma sunt momente cand imi vine sa ma dau cu oole de un gard pt ca am scos vorba asta ..... plm... exemple sunt destule ...

p.s. ... daca itzi zice cineva vorba... nu ai cum sa refuzi.. deci trebuie sa bei ... exceptzie fac numa cazuri speciale ... ori esti cu masina, ori faci tratament ori esti pe moarte .. altfel nu ai cum sa refuzi ...

unu din cele mai relevante exemple ...
plm.. am iesit mai demult sa`mi platesc datoria pe care o facusem cu doua zile inainte in fire ... ajung in unirii ... (nu mai aveam chef sa beau ... vroiam sa beau un suc cu un vecin care era deja acolo si sa plecam spre casa )... inspre pod la unirii il vad pe un prieten cu care mai beau ... ocolesc ... nu o iau pe pod o iau prin parc .... ajung aproape de intrersectzia aia unde e strada cu fire`u ... in capat punkistii cu niste beri si faceau ceva cheta sa intre prin fire parca... daca o luam pe acolo eram sigur ca ma anturez la baut ... am facut cale intoarsa si am luat`o prin spate pe stradute sa ajung la fire..... in fatza fire`ului primesc un telefon de la un prieten ...
eu:- "Alo"
el:- "VREI NU VREI BEI!!! TE-AM PRINS ... UNDE ESTI ? HAI SA BEM!!! "
- frate stai ca .....
- ba se aude muzica unde esti ?????
- ba stii ca trebuia sa platesc datori...
- aaaa aia de la fire de acolo ? stai asa ca ajung si io in 5 minute si bem !!!
- cuaie nu mai pot .. am but acu doua zile .. beau suc ...
- frate tzi-0am zis vorba ... tre sa bei ... tu ai scos vorba asa ca sugi pula ... BEI CU MINE!!
-cuaie ... of.. sa moara mama ma distrugi :D ... bine bem o bere ...

....
ne intalnim in fire si totu decurce asa : bere... bere bere bebrebrbebreb rbe votca vin bere brebrbebrbebrbe vin vin vin vin votca .... deschin ochii ... ma uit la ceas 3-4 dupamasa ... toata camera mea miroase a alcool si tutun ... am o mare durere de cap si nu stiu ce s-a intamplat aseara de pe undeva dintre a 3-a sticla de vin si drumu spre tipa aia de era ea in fire cand am venit si atunci mi se parea ca are curu cat betoniera ... dar in urma pariului "cine agatza cea mai mare grasa" m-am dus sa ma bag in seama cu ea ....
evident dupa ce ies din camera ma intalnesc cu tata care imi zice acelasi text pe care l-am memorat pe dinafara "iar ai baut ca un porc si ai venit la 6 dimineatza acasa... unde crezi ca ajungi daca o tzii in halul asta? itzi distrugi viatza ... trebuie sa stam de vorba serios ... bla bla bla bkla "

in concluzie imi bag pula`n ea de vorba ... ca am vrut sa ma las de baut si toata lumea imi zicea vorba ... si nu aveam ce sa fac ... !!!!!! asa ca pe care aud ca imi zice vrei nu vrei .. pana sa termine sa apuce sa zica si BEI... ii dau unua in mufa sa nu poa sa mai vorbeasca :D!!! :D

6 comments:

Magikal said...

nu mai ai scapare :)) alta data sa te gandesti cand mai scoti vorbe dastea :)
Ps: mai schimba statusu ala, pune pala cu "femeia cu 3 tztz"... si toate ca toate da sti tu vorba aia "vrei nu vrei...bei" asa ca hai sa bem

Gogu Sclipici said...

ia putza ma :))))...

cedrik said...

ai belit pwola... dak nu bei cu mine te`ai rupt pe dos!... VREI NU VREI.. BEM!

Magikal said...

gogule ti-am gasit site http://www.cetatea-crestina.org/cgi-bin/
familia/cautare.pl
cautati o crestina si lasate de bautura =))

Gogu Sclipici said...

meretz mha`n pulamea d-aici amandoi :D

muffin said...

http://kaizergogu.blogspot.com/2007/02/eapista.html
na si bucura-te ;;)