Thursday, March 1, 2007

new post

moama asa am un mare blocaj mental la ora asta ... hmm... ma gandeam sa le urez tuturor femeilor la multzi ani and stuff... dar nu mi se pare corect... de ce de 8 martie e ziua femeii si tre sa le dam martzisoare sau cadouri ... ma rog.. martzisoare se dau pe 1 da tot aia e :D ? ziua barbatului cand e ?.. ca sa trebuiasca sa ne dea si ele noua bere... sau sa ne bage benzina la masini ... sau nush ... orice ... da sa fie ZIUA BARBATULUI.... estia ziua copilului, ziua femeii, ziua mamei, pana si ziua muncii exista... chiar si pastele cailor ... dar niciodata ziua barbatului ... nici ziua tatalui nu exista daca stam bine sa ne gandim .. DE CE ? :((( asta e discriminare fratee.... nu se poate asa ceva..!!!!! vreau si eu sa am o zi ... sa stau cu pula`n sus .. sa alerge fetele dupa cadouri si beri pe strada .. sa se calce in picioare pe la tarabe sa gaseasca cea mai misto si mai rece bere cum fac baietzii cu martzioarele... si sa putem sa zambim fericitzi cand primim berea si pe urma sa ne plangem la prieteni ... "uite frate ce bere naspa mi-a luat??? :(((( am avzut eu in coltz la magazin .. mai e si cea mai ieftina pe deasupra si mai era si calda!!!! " =)))) si mai vor si egalitate femeile !!!!.....
nu bha mie nu`mi convine asa !!!... :D o sa ma duc sama`nbat:D

7 comments:

Magikal said...

Cum ma gogule :))) pe 9 martie e ziua barbatului si cica tre sa bei 40 de pahare de vin(mai bine wisky).Avand in vedere ca pe 11 e ziua mea e clar o sa fie un weekend de coma :))

muffin said...

pe 9 promit (adica sper ca pot) ca te scot si iti aduc un martisor, o lotiune de corp, o zambila si o bere. numai ca sa ma dau mare

Gogu Sclipici said...

mama ... zambilele sunt florile alea pe care daca le mananci au gust marfa:X

muffin said...

sa vedem ce se va intampla cand o sa simti zambila in dos! martisor ca nu mai am sireturi!

Magikal said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

Anonymous said...

Станислав ежи лец то не беда если за рубль дают пол рубля
!!!