Tuesday, August 21, 2007

aoleu... nu mai pot

frate deci gata ... dupa ce amn avut o mahmureala care a tzinut 2 zile dupa sambata seara am ajuns la concluzia: "nu mai pot!!!!!!" gata mha nu mai vreau sa mai vad alcool (probabil o sa beau cu ochiii inchisi), nu mai vreau sa mai ies la terasa sa ma betzivanesc (sunt sigur ca o sa gasesc motive de genu "hai sa bem un suc" ), nu mai vreau sa simt miros de alcool (ghicitzi ce mi-a trecut aici prin minte =))) ).... plm i need profesional help :))) drept urmare ghicitzi iar ce o sa ma duc sa fac ......


... nu !!! nu ma duc la doctor - nu`i suport si cum ii vad imi vine sa lesin .... doctori si frizeri(si nu nu sunt un rockar d-ala cu pleata pana la cur care are friosoane numa cand se gandeste la ideea de a face o baie calda cu multa multa spuma si gel de dush mentolat sa iesi fresh :D)... da plm... e de cand eram mic.. nush de ce - o sa ma duc sa beau pana renuntz la ideile astea autoconservatoare :)))))))

singurul lucru care sta intre mine si fericirea efemera a lumii noastre este DOPUL=))) si in unele cazuri hainele vrounei tipe care a reusit sa inlature primul obstacol =)))

10 comments:

Anonymous said...

tu esti cu capu' bai betziv retard ce esti....o sa mori intre timp..

Anonymous said...

Dar de ala cu bancul ai uitat? Iar juri ca nu mai bei, iar juri stramb. :-))
Concluzia? Eu tie n`o sa`ti zic niciodata un banc. E prea periculos. :-))

Gogu Sclipici said...

ami shhhh :D lasa aia cu bancu ca nu o bag aici :)

anonymus o sa murim cu totzii da macar unii din nou au bunu simtz sa spuna cine sunt ;)

Magikal said...

nai scapare ba :) iauzi ce zice aici "CONSUMUL sau BAUTUL CONTROLAT pentru un dependent de alcool NU ESTE POSIBIL!"

Anonymous said...

Eu am o indoiala: care e primul obstacol pe care reuseste sa il inlature tipa virtuala de care vorbesti?

Asa sunt eu, am indoieli si nelamuriri profunde... =))!!!!

Nume de cod: pestishor patetic

Gogu Sclipici said...

penelopa :) normal ca primul obstacol este cel de mai sus :D

Anonymous said...

Adica sa fii destul de treaz incat sa ii gasesti fermoarul? =))

Gogu Sclipici said...

da da :))) sa fii destul de beat incat sa o pui sa se dezbrace singura fara sa te mai obosesti =)))

Magikal said...

da da si cand te trezesti...constati ca nu mai ai loc in pat :)) si iarasi dai vina pe cineva ca tia facut farse :))

Anonymous said...

lasa, ca e buna berea fratsica. si pana te-nsori si-ti pune vreuna capastru, distreaza-te si tu cum poti si cum iti place :)