Tuesday, August 21, 2007

Minciuna si arta

mama azi ma simt inspirat :))) si oricum vbeam cu o prietena si mi-a dat o idee foarte buna de un topic de blog...

pana mea vorbeam cu o prietena si eu ziceam ca minciuna oricat de mica ar fi tot minciuna e .... ea ca nu neaparat de exemplu cand esti invitat la masa si zici "nu mi-e foame " dar itzi e numai ca nu vrei sa mananci atunci sau cu pers respectiva sau ai altceva de facut ... aia nu e tot minciuna??

Din punctul meu de verdere oricat de mica ar fi ... de la a omite voit un mic detaliu pana ca sa o citez pe prietena cu care vorbeam "aseara am baut o bere cu baietii", cand in realitate, ai fost cu o alta tipa............." deci orice spui care indoaie adevaru cat de putzin e minciuna :D

Si acuma revenim la partea cu arta ca bineinteles ca va intrebatzi "bine bine .. da ce treaba are minciuna cu arta ? " .... pai ca sa o convingi pe o tipa ca de fapt nu ai fost cu alta sau ca ai fost cu alta dar nu e ceea ce crede ea trebuie sa fii un mare mare ARTIST =))) si bineiteles ca eu fiind baiat si ea fata a inceput polemica:
in opinia ei nu trebe sa fii artist ca sa convingi o tipa ca de fapt nu ai inselat`o ci trebe sa fie ea patetica si sa vrea sa creada ca nu ai inselato. Dar cum poate fi ea patetica in momentul in care stie sigur ca ai inselat`o si vine sa`tzi faca scandal si toate cele de rigoare de la facaletz pana la papuci si farfurii zburatoare (a nu se interpreta OZN-uri :D ) iar tu ca un artist o calmezi si ii explici logic ca ceea ce s-a intamplat nu e nici pe departe ce crede ea si ca de fapt intre tine si tipa cu care te-au vazut prietenele ei nu e nimik si s-au inselat si d-aici fiecare in functie de situatie sa aduca argumentele (mare atentie nu faceti pe prostii la detalii si nu lasati sa se inteleaga ca nu stiti ce vorbiti... daca nu aveti inspiratie faceti pauzele mai lungi intre fraze pentru a va cauta cuvintele potrivite si pentru a evita orice intrebare capcana ce poate aparea pe parcurs). Eu zic ca nu e tipa patetica.

Si ca sa`mi sustin argementarea de ce nu ar fi tipa patetica am dat un exemplu simplu: un comis voiajor vine satzi vanda tzie un aspirator dar ai deja 1 care e bun si merge si stii sigur ca nu aio nevoie si nici nu vrei sa cumperi altu, si totusi, in momentul in care pleaca el numara banii si tu te uitzi fericit si voios ca ai cumparat un aspirator nou si bun :) tu ce esti daca ai cumparat acel aspirator ? tot patetic? si evident a venit si raspunsul " inseamna doar ca esti un pestisor care a incaput pe mana unui rechin"

Revenim la exemplul cu tipa .... nu e la fel ... ea e un "pestisor patetic".DE CE NU E DOAR UN SIMPLU PESTISOR?
Si de ce o fata in loc sa aprecieze si sa recunoasca eforturile duse de baiat si nivelul la care a reusit sa duca minciuna astfel incat sa poata fi considerat arta ... da vina tot pe fata ca e proasta ??? Eu ca baiat ce sa mai cred ? :D :))))))

Vreau cat mai multe pareri de ale voastre!!

10 comments:

Anonymous said...

Vad ca mi-ai luat-o inainte cu postul asta, ce viteza!!! :D

My friend, esti un pestisor patetic indiferent de sex - esti la fel de patetic ca tipa, cum esti ca tip (pentru ca sper ca suntem cu totii de acord ca exista tipi care inghit orice...), atunci cand accepti sa fii mintit. Pentru ca accepti treaba asta, la un nivel mai mult sau mui putin constient. Dovedesti ca nu ai incredere in tine insuti, te dovedesti slab.

Intrebarea este a cui e vina: a pestisorului, pentru ca e pestisor si accepta sa fie devorat, sau a rechinului, care a uitat ca a fost si el pestisor?

...en fin...

Gogu Sclipici said...

pai aici nu e vorba de persoane care accepta orice :) aici e vba de persoane care pot convinge pe oricine de orice :)

Anonymous said...

My friend, personele care pot convinge pe oricine de orice folosesc "un material", pe "oricine" asta... Si despre el/ea vb eu si zic ca e pepe (pestisor patetic)...

Gogu Sclipici said...

of... si iar o sa continuam si aici discuztia care m-a inspirat sa pun postu :)))) :* u`re sweet :p

Anonymous said...

Mersic :">.

Gata, s-a terminat cu subiectu' minciunele, ca mi s-a facut o foame de lup (ca sa nu zic rechin)... =))

Anonymous said...

hoo, da mai taci! :)) m`ai ametzit. ce debit verbal ai..

Anonymous said...

io am zis sa pui "aventurile lui manga-man" bre, nu prin lumea reala.

Flavia said...

nu pot sa cred ca am citit tot. :))

stii ce cred eu ? cu cat fata e mai putin patetica, cu atat baiatul (adica tu) e mai artist daca reuseste sa o convinga. 'ntelegi ? e direct proportional or something.

poti sa zici ca e patetica daca i-ai servit o scuza putin plauzibila si ea te'a crezut. cred?

Gogu Sclipici said...

my point exactly :)

Anonymous said...

zic eu....de ce pierzi timpul cu o persoana care iti da motive sa o inseli? sau daca faci asta din obisnuinta...nu te "lega la cap"!... o tradare aduce multa suferinta...iar e posibil 90% s se afle, indiferent cat esti de "aburitor"...