Saturday, August 18, 2007

latest news

ce sa zic :) ALOHA!!! nu am mai postat de multpt ca nu am mai avut timp si am si uitat :). Revin cu stirile de ultima ora: m-am lasat iar de munca de cam 1 luna asa ... si m-am apucat iar de 2 saptamani. Si cu regret ii dau dreptate briosei cand a zis ca imediat cum ma las de munca ma apuc iar de baut :))))) da tot e bine .. ca acuma muncesc cu niste prieteni si ghici ce facem toata ziua ? =)) BEM!!!!

Plm am fost si io ca tot omu la mare ghici unce... in Vama normal da nu inteleg de ce toata lumea intreaba "ce ai facut frate in vama ?, cum a fost " si ramai asa :|. cum plm poa sa fie ? si cam ce se poate face in vama ? : ajungi acolo ... depinde cu ce pleci .. daca pleci cu maxi ajungi treaz ca nu ai voie sa bei pe microbuz iar daca pleci cu trenu ajungi beat pula ca trenu face juma de an pana in Mangalia. Bun, ai ajuns in vama primu lucru bag mana in foc ca nu e sa cautzi unde sa stai ..te duci frumos in alimentara sau in prima terasa si bagi o bere rece ca sa te racoresti dupa microbuzu din mangalia te intalnesti cu unu cu altu care mai beat care mai treaz si te imbetzi si mai rau. de aici ai doua variante : 1 daca esti cu prietena trage de tine pana te ia de acolo si mergetzi si va cazati, 2 daca esti cu prieteni va imbatatzi asa rau incat va trezitzi a doua zi dormind care prin ce bodega sau plaja nimereste:) si gata ziua 1.

Ziua 2 - te trezesti pe la 12 - 13 daca stai la cazare daca stai la cort te scoala soarele la 7 si te duci undeva la umbra sa dormi :))) te duci sa mananci ... pe drum bagi si o bere sa te dregi si pana sa ajungi la mancare te imbetzi iar
si cam asa e pana pleci :)))))

1 comment:

Anonymous said...

pai cam asta faci:P dar se putea zice si cu mai mult haz.

si stai linistit, k dupa ce te reapuci de munca...ai bani de baut. deci toate drumurile duc la alcool :P