Thursday, August 30, 2007

incursiune in partea rurala a tzarii :)

(adica am fost la tzara unde au trait bunicii mei din partea lu mama)

ma rog.. dupa 10 ani de cand nu am mai fost prin partzile alea ma hotarasc sa ma duc si eu in sfarsit sa vad ce se mai intampla prin sat ... care mai e viatza.. cum mai e casa si etc si sa`l mai ajut pe tata sa reparam ce e de reparat... pana in craiova totu bine si frumos... rapid, conditzii, lejer, racoare, aer in tren etc ... din craiova schim si iau un mare personal pana la tzara ... frateeeeeeee deci nu va doritzi sa mergetzi cu personale d-astea ... pe langa faptul ca nu am inteles un lucru ... ai 6 linii in gara .. dar sunt numerotate 1,2,3, 25,26,27 :-?? deci asta nu am inteles de ce ... poate stiu ei ceva ce noi nu trebuie sa stim, a intarziat si trenul LA PLECARE-da aplecat cu juma de ora mai tarziu- mare aglomeratzie in tren mosi babe gaini curci panarame tzigani semintze ciobani .... bine canu am vazut si oi si magari in tren ca ma dadeam jos si ma intorceam acasa!!!1

Trece drumul, ajung in sat la bunici ma astepta tata in "gara" ma rog... un semn unde scrie gara in mijlocu campului :| si eu speram ca gata mha .. ies din bucuresti ma duc la tzara si nu mai beau nimik cateva zile ... si ghici ce!!!! cum am intrat in sat s-a mutat chioscu pe care il stiam eu acum 10 ani in "centru" adica la intersectzie si nu avea decat asa: tzigari , bautura, paine ziua si cam atat :))))) si pe langa astea mai ia si tata bere ca na era cald afara :| deci tot n-am scapat.

Ajung la casa pustiu peste tot .. satu pustiu frate te uitai in stanga si in dreapta nu vedeai nimik doar cate un mosh pe bicicleta de nu stiai care e mai batran .. mosu sau bicicleta... probabil aveau amandoi aceeasi varsta :))) la casele din jur au murit pe capete ... Dumnezeu sa`i odihneasca... si au ramas case goale, nimeni, curtzi parasite si vai de ele(cum e curtea de la casa de la noi normal). in fine ... trece prima zi vine seara vorbim bem o berica ne culcam.

A doua zi treaba mergem printr`un oras de langa sat .. ala mai pustiu .. adica cum frate daca iesim in strada toate familiile de la mine din bloc si mergem peste aia acolo in oras o sa se simta ca pe vremea lu stefan cel mare cand intra turicii peste ei .. asa de multzi am fi :))))mergem pana in net am zis ca intru in buncar :)))) si veceul meu de la curte era mai curat (care oricum s-a surpat si nu mai e veceu e o groapa cu niste lemne cazute in el ... io nu ma bag acolo sa repar nimik mai bine nu ma mai cac :)))) )si vine seaaraaaaaaaaaaa tata se culca ca e obosit si imi prinde un post de radio (ca nu aveam tv ca l-au furat ... de mai multe ori) de la bulgari .. adica ala era sa nu o iau io razna caaud numai greieri. IAu berea ... ma pun la masa cu o cana incep sa beau si ma uitam pe geam la ... nimik canu se vedea nimik de la bezna si balarii. DA mha cum ? adica ma simtzeam ca pe vremea lu impuscatu stateam intr`o camera in care aveam numai un pat, o masa, o bere, o cana, si un post de radio pe care il ascultam fara sa inteleg nimik :|... life sux ... trece si asta:beau berea ma culc si ma trezesc a doua zi :)

Buuuun... ma duc la magazin sa iau paine si ghici cu ce ma intorc? ... cu bere normal ca paine nu mai aveau :))))) beau o bere... ma duc tai un copac din curte ca era prea mare si trebea taiat, repar pe la gard, matur umpic si s-a terminat si ziua aia :)))) si repetam istoria de mai sus cu comunismu :)))) in sfarsit vine ziua plecarii.

citez"plecam la 5 de dimineatza"
la 5 rupeam amandoi pernele... ne trezim la 8 , impachetam masina si tot ce era de luat ... la 12 sutem gata sa plecam si vine o vecine si ne zice ca am ratat o spartura in gard.... la 13 era gata si gardu ... la 13 30 am plecat si noi in sfarsit :)))))) si am zis canu ma mai duc acolo cu tata ca mor de plictiseala :D Iar acum v-am plictisit si pe voi cu povestea asta :p

5 comments:

Kiaviseaza said...

taranu' e pe camp...
taranu' e pe camp

muffin said...

ura lelitza mea,
luci e pe camp

Kiaviseaza said...

it's catching up fast, I see :))

Gogu Sclipici said...

moama :)

Kr!s said...

Am mers si eu odata cu o masina plina de tzarani,mosi, babe, panarame & mirosuri prin zona aia a Craiovei...nu exagerez da cred ca eram 40 d oameni in microbuz...pfuuu si praf cat cuprinde. Da' eu n'am avut atata noroc cu berea